Saturday, August 6, 2011

i'm not ready yet !

annyeong !

sebenarnye entry kali neh ditulis sempena HARI KELAHIRAN aku yang ke berapa tahun pun aku dah ta  engat =) *sebenar nye aku tanak sebut tahun tu sebab aku betol-betol tak suka dengan angka tersebot T.T* iaitu pada duapuluhsembilanjulaiduaribusebelas haritu. tapi disebabkan kekangan masa atau lebih tepat dengan masa terlalu mencemburui ak, jadi ia membuatkan aku alpa dan leka atau menjadikan aku terlalu sibuk mengalahkan perdana menteri sehinggakan aku tidak mempunyai sedikit masa pon untuk ber"blog"ing T___T sangat menyedihkan bukan ? =( haha

tambahan pula masa hari tersebut aku sedang mengistirehatkan tubuh badan aku di kampung halaman tercinte aku =). Jadi aku rasa tak perlu lah aku sibuk nak perah otak aku untuk menghasilkan idea-idea yang baek lagi bernas dengan pula line internet yang sangat susah untuk disambung T.T haha

Sebenarnye tade ape yang menarik pon tentang sambutan HARIJADI aku. Tiada sambutan terkejut *bace surprise party* atau hadiah-hadiah hebat dari parents aku atau adeq-beradeq aku T.T tapi aku tak pernah lupa untuk menuntut hadiah bukan ilmu ya haha dari MyIncikGemox dan BFF aku. haha aku mungkin boleh bertukar menjadi raksasa yang sangat ganas jika tak dapat hadiah dari MyIncikGemox tuh. kejam bukan ? haha


*hadiah dari IncikGemox aku. seluar tuh saya yang beli sendiri 
tapi duet dari die dan die kate
tu sebagai hadiah beday aku tahun neh T.T*

* thats from my BFF =) aku dapat hadiah neh seminggu before 
beday aku*

p/s: bila la aku bole dapat INI dari MyIncikGemox atau sesapa yang very willingness nak bagi untuk aku T.T haha MyIncikGemox pesan, tahun depan u kene jadi lebih matang dari tahun neh =)


Best regards,

No comments: