Wednesday, February 5, 2014

Reunion SEMENTA batch 2007/2008

Annyeong!

"Teknologi teras pembangunan,
 SEMENTA gemilang dan terbilang. . ."

Dulu, setiap hari Isnin mesti nyanyi lagu nie. Dah 6 tahun tinggal sekolah, lirik lagu sekolah pon dah ta ingat weyh! hahaha SEMENTA la tempat yang banyak bagi aku pelajaran dari segi kehidupan sampai lah ke alam percintaan. Errr hahaha kt SEMENTA jugak lah aku kenal perangai perangai pelik manusia ( walhal aku pon pelik orangnya ). Pendek kata, kat SEMENTA nie memg havoc lah. Dari kawan kawan hingga ke cikgu, semuanya havoc! kan gua dah cakap gua havoc. . havoc. . (fefeling lagu havoc le pulak. hahaha). Okay, baru baru ni iaitu 02.02.2014 bersamaan hari Ahad, ex student SEMENTA dari batch 2007/2008 telah ber "reunion" di Lentang, Pahang. Korg tahu tempat ni kat mana? Ta tahu? Ce google. hahaha

Majlis reunion nie telah dibincang selama 5 bulan sebelum hari kejadian berlaku oleh manusia manusia yang gila gila, ta kenal dan ta mesra masa sekolah tapi boleh bersatu dan bekerjasama untuk menjayakan program nie yang dikepalai oleh Afiq dan Jimmy. Kalau dorg berdua nie tade, aku rasa takan jadi punye reunion nie. Bukan senang weyh nak contact semua kawan kawan jauh mahupun dekat tanpa face to face. Nak cari no tepon bagai, nak inform pasal reunion nie. hahahha tapi penat lelah semua tu berbayar bila reunion berjaya terlaksana. Dengan semangat pihak pengurusan dan orang orang hebat macam aku, iekin, yanie, afiq, jimmy, epi, along dan koyan, Alhamdulillah segala usaha kami dah berjaya :)


Nie la muka muka orang yang punya otak gila gila. haha afiq dgn yanie tade dalam pic nie.












Best regards,.

No comments: