Sunday, January 1, 2012

2012 to do list !

Annyeonghaseyo!

Semakin bertambah tahun, semakin berkurang bertambah jugak lah umur aku . Kesian T.T semakin tua lah aku dan aku da bole mendirikan tangga di rumah sendiri *mukamintaklempanglajulaju* . Kalau buka pesbuk time time cmneh, mesti ramai punye lahh pkwe/mkwe sibuk update status new year kann ? #smileyface .

Macam tahun tahun sebelumnya, banyak azam baru yang pkwe/mkwe neh ciptakan untuk diri masing masing tapi belum tentu semuanya tertunai kann . Kadang kadang, semangat je lbey nak ad azam tahun baru sebab nak sama dengan orang laen =,=' padahal orang laen tuh selalu je menunaikan azam tahun baru dorg berbanding dengan kita . hehe and azam tahun baru aku pada tahun 2012 neh hanya ad lima perkara . Kalau tak tertunai tahun neh, pindah ke tahun depan pulakk . hee :D

1. Berubah ke arah kehidupan yang lebih baik dan bermakna . Itu tak bermakna yang kehidupan aku tahun lepas tak baik dan tak bermakna . hehe cuma nak yang lebih baik . Bak kata mat/minah saleh, let bygone be bygone . Tanak buat kesilapan yang sama macam tahun tahun sudah =,="

2. Benda bukan penting sangat, tapi sekadar suka suka . hehe kalau duet cukup, beli la . Kalau tak beli pon tape, tapi saja gedik gedik nak . Kalau dapat jugakk, nak warna yang sama macam dalam gambar neh sebab nampak unik dan cantik .


3. Benda neh memang kehendak aku sedari umur lapanbelas tahun . Bila diri dah mula mengenali dunia luar . hehe tapi semua kena tunggu duet cukup T.T


4. Yang ini sepatutnya dah ad, tapi sebab ad masalah teknikal tahun lepas kena la tanam semula impian neh pada tahun neh . 


5. Jeng jeng jeng . . ini azam terakhir bagi tahun ini . Kalau kerja dengan gaji bagus, dapat la tunaikann . Kalau tak, tahun depan la nampaknya baru tertunai =,="


p/s : Akan kuh cuba untuk menunaikan segala nya agar azam tahun 2012 tertunai dalam tahun 2012 jugakk . Fighting ! 








Best regards,

No comments: