Friday, January 6, 2012

Lonely Lunch .

Annyeonghaseyo !

Aku balik kerja teros cari lappy kesayangan then online . Nak update blog dari pukul empatigapuluh, tapi pukul lima baru mula menaip T.T penat barangkali sebab tu idea tanak keluar dari kepala otak . Ha hari neh first time dalam kamus kehidupan aku yang sedia tebal aku kena lunch sorang sorang . Without anyone . Just alone =,=' . Seram sejuk rasa bila berjalan seorang diri dari Pizza Hut nak ke Johnny's di tingkat atas ( macam jaoh je pizza dengan johnny's tu . Grr ) 


Masa nak masuk dalam Johnny's Restaurant tu rasa macam banyak je mata memandang . Apa pakaian aku pelik ? hehe padahal masa tu aku pakai baju pizza hut je pon :\ atau mungkin pelik sebab aku keseorangan sob sob sob T.T . Aku mengambil masa yang agak lama untuk order my lunch set hehe yang cuma hanya . . .

* a bowl of beehoon tomyam . yamyamyam it's only RM 5.95 *


* a glass of pepsi . Mulanya nak order ice lemon tea,
tapi bila memikirkan bajet jadi aku terpaksa 
lah order pepsi je . Harga die RM1.90
untuk gelas sebesar itu*


* my beehoon tomyam look like . With 2 shrimps yummy! *


* Johnny's rest only have this set on their
table compare to pizza hut . hehe*

* licin . mungkin terlampau lapar agaknya =,='*

Belagak . Makan guna chopstick . Nasib baik selalu guna hehehe . Tapi orang depan kiri kanan asyik tengok je kat aku . Malu rasa nak suap makanan ke dalam mulut dan perut yang sedia lapar . Grr . .

p/s : Mak selalu kata, time ada duet makan nak hebat hebat je . Kalau tade duet nt, agaknya nak makan ap ek . hehehe lunch hari ni ta mahal pon . baru RM9.10 termasuk service charge dan government tax . Fuhh!








Best regards,

No comments: