Tuesday, March 6, 2012

wedding .

Annyeong !

Sejak dua menjak neh ramai sahabat saya dah mula membina masjid masing masing macam tu jugak dengan paksu saya . hewhewhew orang tanye bila anak buah die pulak nak kawen ! Dan sejak dua menjak tu jugak lah berat badan saya semakin menjadi jadi melebihi berat yang sepatutnya . sobs sobs sobs T_____________T Saya melantak kuat kuat pon sebab saya banyak exercise bila menyandang jawatan "cameragirl" yang diberi oleh emak saya =,=" saya tak pandai pon nak ambil gambar sebenarnya.



Let's see the results =)












Adeq saya yang sorang neh memang kuat makan .





strong person masa majlis sebelah paksu saya .








Budak budak memang suka main air !






Alololo kesiannye die. Muahkss . .



Kami bukan mentara tapi kami keluarga :)


Sweet nye saya. Eh sweet lah dowg. #jeles ase .



Saya nampak gemox atau gemox nampak saya ? T____T


Saya dan dia, mana lagi gemox ? haha



Tak sempat nak posing comel comel . Sobs sobs


Eh ! Pengantin lelaki nye mane ? hewhewhew


One happy family at my paksu's wedding !

hewhewhew ini la hasil kreatif saya. Cantik bukan ? Agak agak boleh jadi photographer ta ? Agak agak bile la saya pulak nak duduk atas pelamin dengan si gula gula hati T________T

P/s: Dah sebulan usia anak sulung saya tapi saya masih tak update tentang die kan . hee nanti nanti lah saya update yeah ! Owh ya, saya masukkan sekali gambar masa kami ke majlis sebelah perempuan . 














Best regards,

No comments: