Sunday, February 3, 2013

duaributigabelas

Annyeong!!

Hye uolls! Hye 2013 *eh minah nie. dah sebulan dah new year, die baru nak update. hehehe*! Hye UniKL! eh?? Hye me :) dekat setahun kan saya ta update belog saya yang kiut miut nie *sila muntah hijau sekarang*. Macam yang korang sume baca entry 2012 List To Do saya tu, Alhamdulillah tiga daripada lima tu dah pon tercapai *a big clap for me please. .* antaranya belekbeli tu. even saya ta dapat TORCH, tapi saya dapat curve n GALAXY NOTE ^_^. Pastu moto idaman saya. ofkos la EGO S kan dan yang terakhir yang nombot satu tu, haha korang baca la sendiri yek .

okay. Tahun 2012 adalah tahun yang sangat bermakna buat saya. ini betul betul okay bukan tipu. Tahun 2012 adalah tahun saya graduate!!! Maknanya saya bebas dari title student *saya ta perlu lagi nak perah otak untuk belajar kan??* tapi sekarang saya kembali memegang title student di UniKL Kg. Bharu dalam course Business Administration (Management & Entrepreneurship). Tapi life kat kolumpo nie tersangatlah menghabiskan duit saya. haha segala galanya cekik darah saya. Tapi yang seronoknya, kat sini saya dapat ramai kawan baru yang comel comel *saya sekadar bergurau. hewhewhew* dan berkumpul semula dengan kawan kawan kptm saya dulu.

maiyai, durrani, ikma, angah n tiqah :)

six of us. hope it will never end!

maiyai sorang je bukan orang penang 
tapi die orang melakau. haha

Owh otak saya dah jem sesangat. hehe lainkali saya sambung lagi update okay! Bye bye. Love uolls. .


Best regards,

No comments: